8.3Windykacja – ustawienia dotyczące kontrahentów
Na formularzu kontrahenta (menu Ogólne/ Kontrahenci) na zakładce Płatności znajduje się sekcja Windykacja należności:
Schemat windykacji – należy wybrać schemat, jaki ma być stosowany dla danego kontrahenta spośród zdefiniowanych uprzednio w menu CRM/ Schematy windykacji.
Osoba kontaktowa – jest to przedstawiciel kontrahenta zdefiniowany uprzednio na formularzu kontrahenta na zakładce Dodatkowe w tabeli Przedstawiciele.
E-Mail – należy podać adres e-mail, na który mają być wysyłane wiadomości e-mail generowane automatycznie w trakcie realizacji schematu windykacji. Jeśli e-mail nie zostanie uzupełniony wiadomości wysyłane są na adres e-mail z zakładki Ogólne, z kartoteki kontrahenta. Jeśli na zakładce Ogólne również nie został uzupełniony e-mail, wiadomość wysłana przez automat windykacji trafia do folderu Elementy wysłane, natomiast na Skrzynkę odbiorczą przychodzi e-mail informujący o tym, że nie można dostarczyć wiadomości: Nie zdefiniowano adresata wiadomości e-mail. Nie można wysłać wiadomości o temacie [Nieuregulowane płatności[OPT!MA:EMAIL/761/2013]]
Telefon SMS – na podany numer zostanie wysłany sms. Jeśli nie uzupełniono tego pola, pobierany jest numer telefonu SMS z karty kontrahenta, z zakładki Ogólne.
