10.Czy wiesz, że....
Czy wiesz, że…
W trakcie pracy z programami Comarch ERP Optima można w łatwy sposób wywołać pomoc kontekstową. Wciśnięcie klawisza powoduje otwarcie się okna pomocy ściśle związanej z aktualnie otwartą zakładką w programie.
W programie Comarch ERP Optima istnieje zakładka Pomoc, która gromadzi w jednym miejscu wszystkie dostępne w programie narzędzia pomocy takie jak HELP, dokumentacja do programu, filmy instruktażowe, FAQ itp. Na wstążce dostępna jest opcja Pomoc gdzie pogrupowane są przyciski opisujące rodzaj pomocy. Zakładka Pomoc jest dostępna zawsze na ostatniej pozycji, bez względu na wybrane moduły, czy też wybrane miejsce w programie.
Samouczek dostępny jest w opcji Pomoc/Samouczek. Ten rodzaj pomocy ma za zadanie nauczyć jak poruszać się w modułach programu Comarch ERP Optima i jak efektywnie wykonywać operacje, z którymi Użytkownik programu spotyka się w codziennej pracy z programem.
Samouczek podzielono na trzy grupy merytoryczne:
- Handel,
- Księgowość,
- Płace i Kadry
Praktyczną pomocą w codziennym korzystaniu z oprogramowania będzie z pewnością obszar Najczęściej Zadawanych Pytań – FAQ – dostępnych na Indywidualnych Stronach Partnera/ Klienta jak również w programie na zakładce Pomoc.
Korzystając ze strony https://erp.comarch.pl/ można przejść do Indywidualnej Strony Klienta/Partnera. Znajduja się tutaj filmy instruktażowe pokazujące obsługę wybranych przypadków w różnych modułach Comarch ERP Optima.
Logowanie do usług Comarch Cloud. System obsługi zgłoszeń. Ta funkcja umożliwia automatyczne logowanie się do usługi System Obsługi Zgłoszeń, gdzie Klienci oraz Partnerzy mogą wysłać zgłoszenie mailowe w sprawie wątpliwości czy problemów jakie napotykają w trakcie pracy na programie Comarch ERP Optima.
Na wstążce w menu Ogólne oraz Pomoc dodano nową grupę Comarch ERP. Znajduje się tu opcja Społeczność Comarch ERP otwierająca w przeglądarce internetowej stronę https://spolecznosc.comarch.pl/ oraz Więcej funkcji, okno z informacjami o innych rozwiązaniach Comarch ERP.