1 Wstęp

Moduł CRM jest przeznaczony przede wszystkim do rejestracji zdarzeń dotyczących obsługi Klienta.


Potrzeby firm w zakresie CRM zależą zarówno od wielkości firmy jak i specyfiki jej działania. Tak więc, w zależności od firmy, CRM może oznaczać bardzo różne zagadnienia:

  • rejestracja kontaktów z klientami w najprostszej postaci (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy,...)
  • harmonogramowanie zadań i rejestracja wykonanych czynności (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania,...)
  • rejestracja wywiadów (prostych ankiet marketingowych) - (klient, pytania i odpowiedzi, …)
  • ustalanie procedur obsługi klienta (stosowane np. przez biura rachunkowe)
  • kontakt z klientami – wiadomości mailowe, wiadomości sms
  • przygotowanie ofert handlowych
  • przeprowadzenie procesu windykacji