Comarch ERP Optima CRM
Strona 2 z 3
5.1. Konfiguracja konta e-mail
Zakładka Serwery zawiera informacje potrzebne do skonfigurowania poczty przychodzącej oraz wychodzącej. Składa się z dwóch sekcji Informacje o serwerze oraz Użytkownik, w których należy wypełnić odpowiednie pola.
Informacje o serwerze: w tej części znajdują się pola:
- Poczta przychodząca (POP3) – w tym polu należy wpisać adres serwera poczty przychodzącej. Pole nie jest wymagane.
- Poczta wychodząca (SMTP) – w tym polu należy wpisać adres serwera poczty wychodzącej. Pole jest wymagane.
Użytkownik: w tej części znajdują się pola:
- Nazwa użytkownika poczty e-mail – należy wpisać nazwę użytkownika poczty. Pole jest wymagane.
- Hasło – jeżeli zostanie wprowadzone niepoprawne hasło, w menu głównym Comarch ERP Optima pojawi się informacja „Błąd operacji skrzynki e-mail” i okno, na którym należy uzupełnić hasło.