Comarch ERP Optima CRM

Strona 2 z 3

5.1. Konfiguracja konta e-mail

Zakładka Serwery zawiera informacje potrzebne do skonfigurowania poczty przychodzącej oraz wychodzącej. Składa się z dwóch sekcji Informacje o serwerze oraz Użytkownik, w których należy wypełnić odpowiednie pola.


Informacje o serwerze: w tej części znajdują się pola:

  • Poczta przychodząca (POP3) – w tym polu należy wpisać adres serwera poczty przychodzącej. Pole nie jest wymagane.
  • Poczta wychodząca (SMTP) – w tym polu należy wpisać adres serwera poczty wychodzącej. Pole jest wymagane.


Użytkownik: w tej części znajdują się pola:

  • Nazwa użytkownika poczty e-mail – należy wpisać nazwę użytkownika poczty. Pole jest wymagane.
  • Hasło – jeżeli zostanie wprowadzone niepoprawne hasło, w menu głównym Comarch ERP Optima pojawi się informacja „Błąd operacji skrzynki e-mail” i okno, na którym należy uzupełnić hasło.

 

 

 

« wstecz | Strona 2 z 3 | dalej »