Comarch ERP Optima CRM

Strona 2 z 2

2.1. Lista kontaktów/ zadań

Dodatkowo użytkownik może ograniczyć dostęp do zadań wystawionych przez innych operatorów, jak również nadać uprawnienie do odblokowania zrealizowanych kontaktów/ zadań.

Aby operator miał zakaz dostępu, należy w konfiguracji na karcie operatora odznaczyć parametr: Dostęp do zadań innych operatorów.

Zasady działania blokady:

  • Na liście kontaktów/ zadań operator widzi tylko swoje zadania
  • W Terminarzu nie ma możliwości zmiany operatora – pole jest wyszarzone
  • Jeśli operator nie ma dostępu do zadań innych operatorów - ukrywana jest zakładka Wg wątków
  • Z poziomu Sprzedaży dedykowanej operator widzi tylko swoje zadania
  • Odblokowanie kontaktu/ zadania jest możliwe po zaznaczeniu w konfiguracji parametru: Prawo odblokowania kontaktu.

Zasady działania parametru:

  • Po zaznaczeniu parametru na karcie operatora, odblokowanie kontaktu możliwe jest z poziomu menu kontekstowego
  • Odblokowany kontakt otrzymuje status W realizacji
  • Przy próbie odblokowania kontaktów/ zadań podrzędnych, program sprawdza, czy zadanie nadrzędne jest zamknięte. Jeśli tak, pojawi się odpowiedni komunikat. Należy najpierw odblokować zadanie nadrzędne, a następnie zadanie powiązane.

 

 

 

« wstecz | Strona 2 z 2 | dalej »