Comarch ERP Optima CRM
Strona 2 z 2
2.1. Lista kontaktów/ zadań
Dodatkowo użytkownik może ograniczyć dostęp do zadań wystawionych przez innych operatorów, jak również nadać uprawnienie do odblokowania zrealizowanych kontaktów/ zadań.
Aby operator miał zakaz dostępu, należy w konfiguracji na karcie operatora odznaczyć parametr: Dostęp do zadań innych operatorów.
Zasady działania blokady:
- Na liście kontaktów/ zadań operator widzi tylko swoje zadania
- W Terminarzu nie ma możliwości zmiany operatora – pole jest wyszarzone
- Jeśli operator nie ma dostępu do zadań innych operatorów - ukrywana jest zakładka Wg wątków
- Z poziomu Sprzedaży dedykowanej operator widzi tylko swoje zadania
- Odblokowanie kontaktu/ zadania jest możliwe po zaznaczeniu w konfiguracji parametru: Prawo odblokowania kontaktu.
Zasady działania parametru:
- Po zaznaczeniu parametru na karcie operatora, odblokowanie kontaktu możliwe jest z poziomu menu kontekstowego
- Odblokowany kontakt otrzymuje status W realizacji
- Przy próbie odblokowania kontaktów/ zadań podrzędnych, program sprawdza, czy zadanie nadrzędne jest zamknięte. Jeśli tak, pojawi się odpowiedni komunikat. Należy najpierw odblokować zadanie nadrzędne, a następnie zadanie powiązane.