|
Comarch Apfino Wygodne usługi finansowe dla firm w jednym miejscu. Comarch Apfino to platforma, która zapewnia wsparcie w zarządzaniu płynnością finansową firmy oraz wygodne wnioskowanie o produkty finansowe. Automatyzuj codzienne czynności dzięki usługom finansowym osadzonym bezpośrednio w systemie Comarch ERP Optima. Korzystaj z dostępnej gamy usług finansowych na jasnych zasadach. Oszczędzaj czas dzięki automatycznej komunikacji z partnerem finansowym.
Dowiedz się więcej »»
|
|
|
Comarch OCR - usługa, dzięki której zaoszczędzisz czas przy wprowadzaniu faktur!
Ręczne przepisanie papierowej faktury i wprowadzenie jej do systemu, to – w zależności od doświadczenia pracownika – do kilku minut. Dla Comarch OCR to zaledwie kilka sekund! Kliknij w ikonę „OCR” w systemie lub w link poniżej i przekonaj się, ile czasu możesz zaoszczędzić korzystając z naszej usługi.
Dowiedz się więcej »»
|
|
|
Comarch HRM to aplikacja dzięki której szybko uzyskasz dostęp do swoich danych oraz danych swoich pracowników. Aplikacja dynamicznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana. Dzięki temu można z niej korzystać na komputerze, laptopie, tablecie czy smartfonie.
Comarch HRM to: podgląd podstawowych danych pracowników (telefon, mail), planowanie i rejestracje czasu pracy, planowanie oraz zatwierdzanie urlopu i delegacji, prowadzenie ocen pracowników, zarządzanie szkoleniami pracowników, oraz dostęp do wydruków dla zalogowanej osoby, np. kwitków wypłat, PIT-ów.
Dowiedz się więcej »»
|
|
|
Comarch e-Sale to aplikacja w chmurze Comarch. Za jej pośrednictwem możesz wystawić ofertę na serwisie aukcyjnym np. Allegro, eBay, zautomatyzować proces jej obsługi (ceny, stany magazynowe) i realizować szybciej Twoje zamówienia.
Jest to proste rozwiązanie odpowiadające potrzebom zarówno firm, stawiających pierwsze kroki w handlu internetowym, jak i doświadczonych sprzedawców branży e-Commerce.
Dowiedz się więcej »»
Zamów wersję DEMO już dziś!
|
|
|
Comarch e-Sklep
to program do sprzedaży internetowej współpracujący z Comarch ERP Optima.
E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki, odnotowująca większy wzrost niż handel tradycyjny. Możliwość kupowania online stała się dla klientów podstawową potrzebą, dlatego prowadzenie e-sprzedaży detalicznej lub hurtowej powinno być istotnym elementem strategii w każdej firmie.
Comarch e-Sklep to najlepsze rozwiązanie do stworzenia sklepu internetowego dla użytkowników Comarch ERP Optima ze względu na spójną integrację pomiędzy tymi programami. Nasz program jest wyposażony w narzędzia wspierające promocję i sprzedaż towarów, a klienci mogą dokonywać zakupów za pomocą komputera, smartfonu, czy tabletu. Nasza platforma jest zintegrowana z rozmaitymi kanałami e-sprzedaży takimi jak: wszystko.pl, Allegro, Facebook, eBay, Google
oraz porównywarki cen. Jest również odpowiednio zoptymalizowana pod kątem widoczności
i pozycjonowania w wyszukiwarkach.
Stale rozwijamy Comarch e-Sklep wydając nowe wersje aż cztery razy w roku. Wybrało nas już 1170 firm handlowych w Polsce. Zobacz przykładowe realizacje Comarch e-Sklep:
Odkryj nowe perspektywy rozwoju – wybierz Comarch e-Sklep i rozpocznij sprzedaż online już dziś!
Dowiedz się więcej »»
|
|
Comarch TN
(Time and Attendance) to innowacyjny system do rejestracji czasu pracy oparty o współpracę autorskiej aplikacji mobilnej z urządzeniami Comarch TNA Gateway.
Czas pracy w systemie może być rejestrowany zarówno przy pomocy aplikacji mobilnej jak i dedykowanych kart zbliżeniowych.
Poznaj usługę Comarch TNA!
NOWOŚĆ!!
Dzięki
integracji usługi Comarch TNA z modułem Comarch ERP Optima Płace i Kadry, istnieje możliwość automatycznej synchonizacji czasu pracy z Comarch TNA
do systemu Comarch ERP Optima.
Dowiedz się więcej! »»
|
|
|
Comarch IBARD
to wielofunkcyjne narzędzie do backupu baz danych i plików, przechowywania, oraz udostępniania danych.
Dzięki integracji usługi z systemem Comarch ERP Optima istnieje możliwość backupu baz danych programu Comarch ERP Optima bezpośrednio z poziomu systemu ERP, archiwizacji maili ze skrzynki pocztowej,
zapisu plików poza bazą danych, eksportu i importu list kontrahentów, pracowników, cenników, dokumentów handlowych, magazynowych, księgowych, kadrowych oraz wydruków.
Comarch IBARD pozwala na dostęp do danych w dowolnym miejscu na świecie o każdej porze dzięki wielokanałowemu dostępowi przez aplikację desktopową, przeglądarkę internetową i aplikacje mobilne (iOS, Android).
Tworzenie kopii bezpieczeństwa w systemie Comarch IBARD jest całkowicie bezpieczne.
Poznaj wszystkie możliwości usługi Comarch IBARD!
|
|
Comarch Mobile
to zestaw mobilnych aplikacji podnoszących efektywność Twojego przedsiębiorstwa. Aplikacje Comarch Mobile to:
-
Zarządzanie
to aplikacja webowa umożliwia przeglądanie zarejestrowanych tras przez pracowników oraz dostęp do komunikatora, dzięki czemu można wydać polecenie lub przekazać pilną wiadomość.
-
Sprzedaż
to aplikacja mobilna na platformę Android przeznaczona do pracy pracowników pracujących w terenie umożliwiające wystawianie zamówień, faktur pro forma, faktur, paragonów, wydań zewnętrznych, jak również obsługę działań CRM: kontaktów i zadań. W trakcie wizyty u klienta pracownik może rozliczyć należności oraz zobowiązania.
-
Monitorowanie
umożliwia rejestrowanie pokonywanych tras do klientów oraz sprawną komunikację z przełożonym i współpracownikami, poprzez wysyłanie wiadomości.
Dowiedz się więcej »»
|
|
Comarch BI Point
to interaktywne, webowe narzędzie analityczno-raportowe Business Intelligence pozwalające m.in. na tworzenie oraz dystrybucję w ramach organizacji atrakcyjnych dashboardów czy przejrzystych raportów. Intuicyjny sposób korzystania z aplikacji, możliwość wykorzystania szeregu sposobów wizualizacji danych, czy dostosowania ich do własnych preferencji, to tylko część możliwości programu. Rozbudowane mechanizmy za pomocą których możliwe jest dzielenie się informacją analityczną w firmie czynią z Comarch BI Point narzędzie niezbędne w codziennej pracy każdego menedżera, analityka czy controllera.
Dostępne w produkcie gotowe zestawy raportów pozwalają menadżerom, czy właścicielom m.in. prowadzić codzienne analizy sprzedaży czy zakupów, lepiej zarządzać zależnościami i zobowiązaniami, kontrolować rentowność, mieć wgląd w czas pracy i pensje pracowników, czy zarządzać stanami towarów.
Dowiedz się więcej »»
|
|
Comarch ERP XL
to system skierowany do średnich i dużych firm produkcyjnych, dystrybucyjnych oraz usługowych. Zarządzanie produkcją wymaga wsparcia na każdym jej etapie – począwszy od przygotowania technologii przez planowanie i raportowanie z wykorzystaniem narzędzi MES, aż po precyzyjne rozliczanie kosztów wytworzenia. Firmy dystrybucyjne oczekują usprawnień w obszarze pozyskania zamówień i realizacji sprzedaży m.in. poprzez wyrafinowane mechanizmy do zarządzania polityką cenowo- rabatową, jak również planowania zakupów i utrzymywania optymalnych stanów magazynowych w oparciu o różnego typu wskaźniki (w tym analizy ABC/ XYZ, modele prognostyczne). Comarch ERP XL dostarcza szereg narzędzi pozwalających na modelowanie i optymalizację tych oraz wielu innych procesów, np. związanych z gospodarką magazynową (WMS), transportem czy serwisem i utrzymaniem ruchu.
Dowiedz się więcej i pobierz demo »»
|
|
Comarch ERP Altum jest nowoczesną, inteligentną platformą ERP, wspierającą wszystkie kluczowe procesy biznesowe w średnich i dużych firmach handlowo-usługowych i sieciach handlowych. System umożliwia uporządkowanie obiegu informacji, lepszą kontrolę nad kosztami i czynnościami operacyjnymi oraz automatyzację wielu działań. Rozwiązanie posiada wbudowane w standardzie narzędzia Business Intelligence oraz Workflow i pozwala na obsługę zarówno typowych procesów, jak również niestandardowych potrzeb firmy.
Dowiedz się więcej »»
|
|
Comarch Retail
to rozwiązanie dedykowane do kompleksowego zarządzania sieciami sprzedaży detalicznej, począwszy od centrali sieci handlowej, poprzez zaplecze sklepu aż po punkt sprzedaży (POS – Point of Sale). Produkt kierowany jest do sieci detalicznych o strukturze rozproszonej.
Dowiedz się więcej »»
|